Saturday, May 4, 2013

It's May!!

Assalamualaikum!!

Pejam celik, pejam celik da Mei. Rasanya baru 2-3 minggu lepas buat the first post in 2013. Wow...sekolah baru ini menunjukkan betapa busynye aku (dan malas juga. Hehehe) Rasanya da semakin malas untuk menulis secara panjang-panjangan. Nak pendek2 je, ala2 macam status facebook je.

Sekarang ni aku banyak simple-blogging gune Samsung S3 Mini aku. So memang tidak la aku merapu-rapu dengan tulisan yang panjang macam aku selalu buat. Kekeke~~

Ni la contoh gambar yg tertera kat smartphone aku bile2 aku nak update blog. Very the simple.. Korang takleh la nak tukar2 jenis font atau warna font. Ikut je la ape yg die bagi. Esok lusa kalu korang rajin, bile online via computer boleh la ubah balik. :D

Oh ya... I've changed my Lovely Nokia to a Samsung S3 Mini. At first rs mcm, pergh...membazir je aku beli phone baru ni. But after a while it helped me a lot through my daily activity. My schedules, my tasks, bla2... 

TQ babah kerana berjaya meng'influence' anakmu untuk bertukar ke smartphone. Hehehe...

My new found Love... =)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...